2 kwietnia 2014

wystawy zbiorowe kolorowe

Mały wpis poświęcony wystawom na których miałam możliwość zaprezentowania moich prac z litografii. O tych pracach pisałam tutaj: scalone owady

Wzięłam udział w zbiorowej wystawie "Młodzi Graficy" w Domu Sztuki GAK w Gdańsku. Wernisaż odbył się 14 lutego 2014 roku, a prace moje oraz innych twórców można było oglądać do 7 marca.

prezentuję moje litograficzne owady :)

25 marca 2014 roku odbył się wernisaż w Izbie Drukarstwa w Lublinie - „Z Archiwum”. Zaprezentowano na niej archiwalne oraz nowo powstałe prace z Pracowni Litografii gdańskiej ASP. Dzięki uprzejmości moich prowadzących, moja litograficzna osa również tam wylądowała :)

Poniżej miły dla oka filmik z wystawy w Lublinie :)



a tu jeszcze link do organizatorów wystawy Lublin Lithography

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz